menu icon newsbox tv
    8 דברים שאנשים מרוששים עם טעם יקר יכולים להזדהות איתם - ניוזבוקס
     

    8 דברים שאנשים מרוששים עם טעם יקר יכולים להזדהות איתם

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    עם כל הכבוד לחכמים היהודים שאמרו ש"מרבה נכסים מרבה דאגה" הם כנראה לא ידעו על מה הם מדברים. אם נכנסתם לפה בזדון אז יש סיכוי שאתם חיים על תקציב מוגבל בין אם רק התחלתם את החיים שלכם, אתם באוניברסיטה, בצבא או סתם מרוששים אבל עדיין כל כך רוצים לקנות את כל תענוגות החיים אך אתם לא יכולים להרשות לעצמכם כי מה לעשות – זה עולם אכזר. הכנו רשימה של משפטים שכנראה מתאימים לכם בול ואתם בהחלט יכולים להזדהות איתם.

    1. אתם ממציאים לעצמכם כל מיני תירוצים למה אתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות את הדברים היקרים שאתם רוצים. לפעמים אתם אפילו יכולים להגיד לעצמכם שהשבוע אתם תאכלו רק קרקרים בכדי לחסוך באוכל, העיקר לקנות את הנעליים האלה שכל כך רציתם.

    2. אתם חיים על פי החיים שכרטיס האשראי שלכם מנהל לכם. כל פעם שאתם רוצים לקנות משהו אתם מתחילים לעשות חישובים האם כרטיס האשראי שלכם יעמוד בזה או שאצטרך להתחמק מהקניה ולחיות עם ההחלטה הזאת לשארית השבוע? ואולי אני אקנה רק את זה ואכנס למינוס עמוק יותר אבל המשכורת שלי עוד מעט נכנסת אז זה בסדר.

    3. על פי הבגדים שלכם אנשים חושבים שאתם מפוצצים בכסף, אבל זה רק בגלל הטעם העשיר שלכם באופנה, אף אחד לא יודע שאתם מרוששים ואתם משתדלים להסתיר את זה טוב מאוד, אלא אם כן זו סבתא.

    4. אתם יודעים שאסור לכם לקנות דברים אבל אתם עושים את זה בכל מקרה, בגלל הרבה סיבות אחרות ולא בהכרח בגלל שאתם צריכים את הדברים האלה.

    5. אתם רואים אנשים עם הרבה כסף שלובשים בגדים מעפנים וזולים ולא מבינים איך הם עושים את זה. לפעמים בא לכם לנער אותם ולהגיד להם "היי!! אתם לא מבזבזים את הכסף שלכם כמו שצריך!!" או מאמצים את הגישה המזלזלת כלפיהם.

    6. אתם נהנים מאוד מהקניה, זו אחת החוויות שאתם אוהבים אבל כשאתם מגיעים הביתה ומניחים את כל השקיות על הרצפה הכל הופך לשחור ואתם יושבים על הכסא וחושבים "איזו טעות איומה".

    7. אם אתם עוברים ליד חנות ורואים מבצעים מטורפים אתם מתחילים במלחמה הקשה האם לקנות או לא, לעתים קרובות אתם נכנעים.

    8. אתם עובדים לא בהכרח בשביל לחסוך ולהיות מבוסס אלא בכדי שתוכלו להמשיך לנהל את אורח החיים היוקרתי שלכם ככל שאפשר. גם אם זה אומר לעבוד ב-2 עבודות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים